سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقبله بادولت،چرا؟

امام خامنه ای (روحی فداه):«دانشجوی بسیجی بمانید و محافظه کار نشوید.»

این مقاله برگرفته از شور انقلابی و بسیجی یک دانشجو است که از دو رنگیها خسته شده و خواهان روشن شدن افکار عمومی در برابر ساده لوحی های عده ای(اگر نگوییم توطئه)که تعصبات آنها روی اشخاص و نه خط و افکار، باعث رسوا شدن خود وار بابانشان شده است.

مدتی است که دولت و رییس جمهوری برآمده از مردم ،طبق خواست و نظر سکّاندار انقلاب اسلامیمان برروی کار آمده و از همان بدو شروع دولت تاکنون بارها و بارها توسط مخالفین و معاندین و هوا پرستان مورد بی مهری قرار گرفته است؛ با وجود این که شعار این دولت مهرورزی بوده است و بر روی آن تأکید ورزیده است ولی آنها با پیامبر رحمت هم همین گونه برخورد کردند.

زمانی بود که در این مملکت آرزوی مطرح شدن شعارها و آمال خمینی بت شکن(سلام الله علیه) در مملکتی که خود ایشان معماری نظام آنرا بر عهده داشتند، بر دل امّت ستمدیده و شهید داده مانده بود ،چه برسد به حرکت در خط آن پیر رنج کشیده .

آری !شعار حرکت در خط او را می دادند ولی در عمل به راه او و اهداف او خیانت می کردند و حتی او را در کلام و خیالشان به موزه تاریخ هم سپردند ؛ غافل از این که اربابانشان به همراه خودشان سالیان سال است که به موزه تاریخ سپرده شده اند و این خود آنها هستند که از زباله دانی تاریخ پس مانده های صدها بار مصرف شده اربابانشان را نشخوار کرده اند و به اسم آزادی و دموکراسی و جامعه مدنی و ... افکار عمومی را فریب دهند و هشت سال تمام برگرده این ملّت مظلوم سوار شوند .

سالها بود که مردم با شنیدن حرفهای مدعیان دروغین پیروی از خط امام ،آزرده خاطر می شدند و اعتراضات خاموشی داشتند که چرا اینان دم از امام ( رحمه الله) و خلف صالحش حضرت سید علی(روحی فداه) می زنند و برخلاف مسیری که او نشانمان داد حرکت می کنند و تازه اگر کسی هم درصدد زنده کردن آرمانهای آن روح خدا و جانشین بر حقش بر می آید با هزاران انگ و نشان بی ربط از صحنه به درش می کنند.

آری آه دل مظلومان بی اثر نبود و سرانجام پس از شانزده سال خون دل خوردنهای امت حزب الله و تحمل بی عدالتیها وتبعیضهای جاری در مملکت امام زمان(ارواح العالمین له الفداء انقلاب به صحنه برگشت ومدعیان دروغین شناخته شدند ، با وجود این حرفها آیا نباید مخالفت بشود؟